Suggested Content Feed

Comments

  • NilouAchtland
    Jan 4, 2013 by NilouAchtland

    Happy Holidays& all the best in 2013 !!! Smooches, Nilou Achtland

    KANDIXCREAM
    Oct 9, 2011 by KANDIXCREAM

    showing love check out the cream ill b looking for ya

    NilouAchtland
    Apr 22, 2011 by NilouAchtland

    leaving some XOXOX on ur page, Smooches, Nilou Achtland

    NilouAchtland
    Apr 14, 2011 by NilouAchtland

    Perving kisses !!!

    PermanentMidnite
    Dec 25, 2010 by PermanentMidnite

    Your attendance at my show earlier was great, and remember that my interaction on Rude doesn't stop at my live cam. I hope to see you on my Rude Page as well very soon. Catch ya later, looking forward to it.

    pababylady1983
    Aug 29, 2010 by pababylady1983

    Hello puzzypleser, thanks for showing me some love by viewing my live group show. I hope you enjoyed, please let me know what you thought.

    Baddomgirl
    Jul 27, 2010 by Baddomgirl

    Hello puzzypleser, thanks for showing me some love by viewing my live group show. I hope you enjoyed, please let me know what you thought.

    sinfullsasha
    Jun 12, 2010 by sinfullsasha

    Thx 4 visiting my spot. Now im gonna leave this sinfull juicy right here for you!!! ~Sasha

  • sinfullsasha
    Jun 10, 2010 by sinfullsasha

    Hi U have been Sinfully Perved on! xoxo ~Sasha

    MsNikitaBlue
    Apr 19, 2010 by MsNikitaBlue

    lol.. its not that easy.. certain things are required to see me sweetie pie. see my blogs!!

    MsNikitaBlue
    Apr 19, 2010 by MsNikitaBlue

    well, arent you a darling??!?! Thank you so much for the compliment sweetie. It gave me tingles... lol
    == Reply to puzzypleser ==
    damn baby gurl ur a true rude supa star. i'm loving what you do with your sexy,sensual,freaky erotic azz. i would love to orally explore every inch of your pure dee sexyness.

    NilouAchtland
    Feb 16, 2010 by NilouAchtland

    Hi ! I just stopped by to leave my scent on you page !

    DABIZZLUVZ2CUM
    Feb 13, 2010 by DABIZZLUVZ2CUM

    noticed u stopped by, check out my flix xoxo

    EyeLoveGirls
    Jan 21, 2010 by EyeLoveGirls

    thanks for making "Cover Shoot Promo" one of your favorites

    SaXXXJust4U
    Dec 1, 2009 by SaXXXJust4U

    AAAaahhh Thanks Baby! U know I try... Ur Gal Pal SaXXXJUST4U MUAW!!!!

    XratedQT
    Nov 9, 2009 by XratedQT

    Thanks for the vid comments - kisses

  • 1SuperHotFilms
    Oct 11, 2009 by 1SuperHotFilms

    Cumming by to suck your dick and show some LUV.........Check out my page as see my new FLIX and become a room mate in my Live House when you get a chance........... Lisa Rivera XXX!!!

    gusheeteam
    Oct 9, 2009 by gusheeteam

    a gushee girl was here !!!!!!!!!!

    Heaven07
    Sep 25, 2009 by Heaven07

    sending some love ya way

    fantasy803
    Jul 2, 2009 by fantasy803

    Thanks for the comment on my vid. Hope you have a good 4th! Come again soon!

    JandCLookin4Fun
    Jun 22, 2009 by JandCLookin4Fun

    puzzypleser said: ur damn sexy at what you do, i'd share you with all my friends & more too just to watch ur sexy ass get fucked i would love to slip my tongue in that hot ass while you ride dick. Thank you, that is what my husband does for me now...share with all his friends.

    TaQuilla
    May 28, 2009 by TaQuilla

    Oh, i will!
    == Reply to puzzypleser ==
    wow baby gurl it's been a long time i've always liked role play but i have been enjoying more being a SUB probaly for about 15 years. love being used in anyway for the pleasure of a woman. i get more out of pleazzzzzing her and watching her cum than i do myself it's such a big turn on and it can be so so erotic and sensual to be a sub for a DOM ladies needs,desires & fetiches on her demand. to me nothing is taboo between two sexualy mature adults. use me for all ur needs. and again hugs to you my sexyness and kisses to where you want to put them.
    == Reply to TaQuilla ==
    How many years have you been subing?
    == Reply to puzzypleser ==

    == Reply to TaQuilla == oooooooh yea i am an experianced masculine sub that loves to be used and abused at times by a sensual erotic DOM. like ur self. i would love to be made to worship every inch of your body and serve every demand with out question. i'd love for you to make me in to ur bitch boi. for ur every desire. when it cums to serving my DOM nothing is taboo. licks & hugs to ya baby gurl licks and hugs peace.!!!!
    You must have been peeking in on my Dom pics. **smiles**
    == Reply to puzzypleser ==
    easy to be said baby gurl ur perfection personified. NONE hotter,sensual or more erotic. i'd love to be a sub for ur desires nothing would be taboo

    TaQuilla
    May 25, 2009 by TaQuilla

    How many years have you been subing?
    == Reply to puzzypleser ==

    == Reply to TaQuilla == oooooooh yea i am an experianced masculine sub that loves to be used and abused at times by a sensual erotic DOM. like ur self. i would love to be made to worship every inch of your body and serve every demand with out question. i'd love for you to make me in to ur bitch boi. for ur every desire. when it cums to serving my DOM nothing is taboo. licks & hugs to ya baby gurl licks and hugs peace.!!!!
    You must have been peeking in on my Dom pics. **smiles**
    == Reply to puzzypleser ==
    easy to be said baby gurl ur perfection personified. NONE hotter,sensual or more erotic. i'd love to be a sub for ur desires nothing would be taboo

    BrownLaceEnt816
    May 19, 2009 by BrownLaceEnt816

    Hey we appreciate you coming by the page. Stay tuned and in touch.

  • TaQuilla
    May 10, 2009 by TaQuilla

    You must have been peeking in on my Dom pics. **smiles**
    == Reply to puzzypleser ==
    easy to be said baby gurl ur perfection personified. NONE hotter,sensual or more erotic. i'd love to be a sub for ur desires nothing would be taboo

    fantasy803
    May 5, 2009 by fantasy803

    Oooh weee! A man on the way to my heart....lol! Get me to cum more than twice and you can do it ALL the time!
    == Reply to puzzypleser ==
    oooooooh yea baby gurl nothing turns me on more than to orally stimulate a lady while she watches sum good porn no mater what the flick is. and as sexy as you are i could spend hours oralizing that sweet puzzy and hot ass till you quiver & shake. ur a sexy sensual seductive thickums peace,licks sucks & hugs to ya.
    == Reply to fantasy803 ==
    mmm....That would feel so Nice! I get SUPER Wett watching flicks like those.
    == Reply to puzzypleser ==
    hey baby i wish i was there lickin in that sweet pussy and hot ass while you watched that male orgy clip. would love to feel them thick sexy thighs quiver and sqeeeeeez my face while i oraloze that pussy and slip my tongue deeep into that ass.

    fantasy803
    May 3, 2009 by fantasy803

    mmm....That would feel so Nice! I get SUPER Wett watching flicks like those.
    == Reply to puzzypleser ==
    hey baby i wish i was there lickin in that sweet pussy and hot ass while you watched that male orgy clip. would love to feel them thick sexy thighs quiver and sqeeeeeez my face while i oraloze that pussy and slip my tongue deeep into that ass.

    Dem_Cats_by_C_II
    Apr 5, 2009 by Dem_Cats_by_C_II

    Thank you very much, Mr P for the compliments. And please do continue your watching! lol Chao Bella.
    == Reply to puzzypleser ==
    there is no better, you put it down so so sexy,sensual and erotic. UR the best on Rude and i truly mean this.thanks for all the many moments of pleasure you give me by watching you baby gurl.

    AriesBBW
    Jan 8, 2009 by AriesBBW

    Thanx for the luv baby~ felt real good when u slid thru :)~

    sapphirethesexy1
    Dec 22, 2008 by sapphirethesexy1

    i be turning u on dont i babe?

    MizDoubleDDiva
    Nov 28, 2008 by MizDoubleDDiva

    ASSLICKER???

    HotSexyJ
    Nov 24, 2008 by HotSexyJ

    just showing u sum luv!...Cum check out my vds!

  • BlackSeductress
    Nov 20, 2008 by BlackSeductress

    Oooh you liked my new vid too I see..thanks so much! And so you know...every inch of me is just as sweet..you woudlnt know where to start.. ;)

    BlackSeductress
    Nov 16, 2008 by BlackSeductress

    Awesome..cause Im eager to make more more more! ;)

    == Reply to puzzypleser ==
    oh no doubt luv a whole lot of sexy,sensual seductiveness i see. ur sooooo mouth waterin i just know every inch of you taste as good as it looks ain't no doubt in my mind ur purrrrrrrrfect and i'm looking forward to enjoying many many more of ur dick harding clips.

    == Reply to BlackSeductress ==
    Theres a lot of me to oralize...lol! Glad you liked the vid ;)

    BlackSeductress
    Nov 15, 2008 by BlackSeductress

    Theres a lot of me to oralize...lol! Glad you liked the vid ;)

    dasupafreak
    Oct 26, 2008 by dasupafreak

    Thank you for beig my first....lol hope you cum by more often!!!!!!!!!!
    == Reply to puzzypleser ==
    damn gurl what a great beginning, luv the after club flick wanna see more of ur sexyness. undoubitly a new star is on the horizon cum on with it.

    DarlingDarla
    Sep 18, 2008 by DarlingDarla

    Thanks for the love on my new vid sweetie :)

    real-big-chick
    Jul 22, 2008 by real-big-chick

    lmao I just came across some of your video comments... this shit is too damn funny! sending some luv your way for speaking so many people´s mind!!! xoxo Real

    horny516
    Jul 20, 2008 by horny516

    I really like the way you think. Too bad most men don't share in this thinking.

    ChiNiggaBIGDIK
    Jul 18, 2008 by ChiNiggaBIGDIK

    Please!!!
    == Reply to puzzypleser ==
    bro you say i did not get a chance to get up in Deja's pussy if you ever get a chance to rap to o'le gurl just mention limo reddz and see her reaction, i own a limo company in maryland and give stripper parties and she was one of the girls that always on point to get down before she moved . to bad you think she may be ugly but tell that to BLACK TAIL Magazine when she was model of the year. Deja is all that and will freak you from your ruter to your tooter and taste just as good. but if you ever get a chance to get a whif of her up close just ask her about limo reddz hell ask most strippers or the girls frm dc home grown porn flicks about limo reddz LOL i live it & luv it lol lol lol !!!!!!!!!!! you younguns just don't know what time it is. but anyway young folk keep on postin ur clips they ain't bad and keep ur dick in hand and when someday when you grow up you'll get an apreciation for a real FREAK like Deja. PEACE young folk are funny LOL LOL LOL!!!!!!!!!