Suggested Premium XXX FliX Videos

Jemini 1

Uploaded by Jprince35

Producer

United States
Get VIP now!

Looking For Something Special? XXX FliX Videos

Description: Jemini is sexy ass hell giving the dude a Tugjob!

Uploaded: Aug 13, 2007 | Length: 5:42 | Views: 19,457 | Favorited: 350

 Stars

Link:

Embed:

Comments

Post Comment
Only Members can post, Join FREE Now!
  • BIGDICKE88 pic
    Jan 16, 2010 by BIGDICKE88

    she is sexxy as fuck but nobody is 2 sexxy 4 porn she get paid 4 fuckin we pay 2 see her fuck nothin went on in her life they juz like 2 fuck i bet yall didnt kno melrose fox father was a minister see its juz wat they like 2 do she a nympho but DAMN SHE IS SEXXY THE SHIT I WOULD DO TO HER UMMMMMM

    danglesnamon pic
    Aug 18, 2009 by danglesnamon

    Yeah yall ma fuckas is rite. Shes way to fine fi dat

    dajuicemann pic
    Dec 29, 2008 by dajuicemann

    W4T DA FUCK U S3XXI MOTH3R FUCK4 SHOULDN'T BE DOIN PORN .....DIS PORN SHIT IS TO CRAZY

  • POPPADON pic
    May 20, 2008 by POPPADON

    WHAT YOU MEAN MIX RACE ,SHE BLACK,WE DONT NEED THAT WATERED DOWN EUROPEAN BLOOD TO BE BEAUTIFUL

    HolyKinobe1 pic
    May 8, 2008 by HolyKinobe1

    This girls beauty proves that we should mix every race together

    Dalikster pic
    May 4, 2008 by Dalikster

    This is some serious G/friend material

  • i_lik3_pussi pic
    Mar 18, 2008 by i_lik3_pussi

    Oh, in my opinion, Jemimi looks kind of funny?

    i_lik3_pussi pic
    Mar 18, 2008 by i_lik3_pussi

    the finer they are the better. We don't look at models because we like the clothes thay have on now do we?

    bigxkyu17 pic
    Feb 13, 2008 by bigxkyu17

    i like her feet

  • bigcrazy pic
    Feb 4, 2008 by bigcrazy

    no bitch is too fine to be in porn..im sorry

    sexmachine3 pic
    Jan 16, 2008 by sexmachine3

    she crazy

    cocblaster pic
    Jan 15, 2008 by cocblaster

    probably was abused as a child like many other female pornstars

  • Prophisa pic
    Dec 28, 2007 by Prophisa

    Bullshit... it's females like her in the hood doing worse shit than porn... she's a nympho... she gets paid... enough said... she fucking and sucking for dollars...

    FAMOUZ-KIDD pic
    Aug 23, 2007 by FAMOUZ-KIDD

    yea she is waaaaaay to beautiful to be doin porn

    Thaddeus188 pic
    Aug 16, 2007 by Thaddeus188

    lmao i was wondering the same thing

  • NUBIANHUNK pic
    Aug 14, 2007 by NUBIANHUNK

    Yeah... it makes you wonder what happened in her life. What is her malfunction?

    redzone99 pic
    Aug 14, 2007 by redzone99

    a girl this fine should not be doin porn. im sorry.

Related FREE XXX Videos

View All

The Jemini Effect 1

  • 5 Stars
9m 20s

Sexy ass Jemini shows her Swagg!

Jemini 1 part 2

  • 5 Stars
4m 54s

Jemini cont.... part 2

Jemini & Roxy

  • 0 Stars
2m 04s

Jemini & Roxy Reynolds - Black Booty WorshipJemini & Roxy Reynolds - Black Booty

The Jemini Effect 2

  • 5 Stars
9m 21s

We all know Jemin isi a sexy MF from head to two..cont..to watch her display that swagg.